duminică, 13 iunie 2010

Exclusiv / Renunţă Teo Trandafir la politică?

Ieri, pe la amiază, m-a sunat Teo. Erau cel puţin 40 de grade, iar soarele continua să îmi facă neplăceri. O căutasem de trei zile în încercarea de a-i lua o declaraţie despre cum va vota la moţiunea de cenzură. Mi-a spus că am avut noroc că ne auzim la telefon, deoarece mi-a confundat numărul de telefon cu al unui prieten. A fost agresivă la început. Nu am înţeles de ce nu vrea să accepte în ce s-a băgat. A decis de bunăvoie să fie parlamentar, a fost în faţa oamenilor cărora le-a făcut promisiuni în schimbul votului. Aprigă la început, discuţia s-a domolit după câteva replici. Şi atunci am putut sta puţin de vorbă.

Între multe lucruri pe care am decis să le ţinem pentru noi, a lăsat totuşi să respire câte ceva. „Nu ştiu dacă în scurt timp voi mai fi politician”, a spus-o plină de năduf. S-a cam săturat. Repede, ce-i drept, a fost aleasă cu doar două luni în urmă. Şi tot nu s-a decis cum să voteze la moţiune, iar din cauza asta are şi insomnii de câteva nopţi.

În final, mi-a promis că rămânem prieteni. Nu cred în prieteniile politicieni, jurnalişti. Fiecare are un interes. Nimeni nu o face doar de plăcere. Eu doar aştept să văd cum votează şi ce decide.

Pleacă Teo din politică sau a fost doar o diversiune?

PS. Vă las să meditaţi şi asupra declaraţiei dată de consilierul prezidenţial, Sebastian Lăzăroiu, la scurt timp după alegerea Teodorei Trandafir în Parlament.

“Teo va pleca din PDL. Nu e o ştire, aşa cum v-aţi aşteptat. O să ziceţi că e o profeţie. Nu e nici asta. E un simplu avertisment pentru PDL, dar şi o reflecţie asupra migraţiei politice"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu