luni, 3 ianuarie 2011

Gay sau doar cu peruci?





poze de pe blogul lui Iulian Urban

Radu Moraru: Domnul Iulian Urban are un... va trebui să ne ocupăm într-o zi, are o biografie interesantă, noi l-am uitat. Eu ţin minte, într-o campanie electorală foarte importantă pentru Traian Băsescu, pentru Partidul Democrat Liberal, domnul acesta se ocupa de nişte lucruri incredibile. Deci s-ar putea omul să fie puţin vopsit la păr.






Ion Cristoiu: Pe mine m-a şocat din toată această şedinţă intervenţia domnului Urban. În primul rând că PD-L mi-a trăncănit până acum întruna că să lăsăm justiţia... repet, azi se discuta dreptul justiţiei de a se pronunţa. Şi spre surprinderea, a fost aşa o horă PD-L-istă, PNL-istă, PSD-istă, cred că domnul Traian Băsescu are probleme cu partidul ăsta.






Radu Moraru: Eu la domnul Iulian Urban sincer m-am gândit, fără supărare, îmi cer scuze de acum, domnule Iulian Urban, dar m-am gândit la perucile de care vorbea cu ăsta în stenograme (stenogramele din dosarul senatorului Catalin Voicu). Adică nu poţi tu să cerţi presa, auzi cică linşaj mediatic. (fragment din emisiunea "Naşul" - 24 martie 2010)
Iulian Urban despre marşul homosexualilor:
"Merită respect o persoană care se poartă precum participanţii la aceste marşuri? Dacă respect şi acceptare caută minorităţile sexuale, un marş al lor ar trebui să fie, după parerea mea, făcut de oameni îmbrăcaţi decent, cu mesaje clare de integrare, şi nu de sfidare – în care să ne arate că sunt oameni ca noi, cu excepţia orientării sexuale. Un marş la care să participe nu prostituate şi proxeneţi, ci oameni care muncesc, profesează, îşi plătesc taxele, aduc un aport benefic la dezvoltarea societăţii. Să defileze homosexualii şi lesbienele care sunt de valoare, dacă există, care ocupă funcţii importante, care sunt personalităţi în domeniul lor profesional, care au afaceri reuşite, care sunt sportivi de performanţă, care au crescut/cresc copii, care sunt medici sau oricare dintre ei care munceşte cinstit" - mai 2010 (fragment dintr-o postare a lui Iulian Urban)

Un comentariu:

  1. Pai eu cu ce nu sunt importanta?Sunt lesbiana, platesc taxe (apropo exagerate) catre stat, pentru care nu primesc nimic in schimb. Si cum poate sa imi scada valoarea mea profesionala sau ca om faptul ca port o peruca sau daca am eu chef ma rad in cap?

    RăspundețiȘtergere