luni, 15 februarie 2010

La Romexpo se vor bate Geoană şi Ponta cu Antonescu!

Ce a fost la PNL

- Crin Antonescu a anunţat oficial că nu-l mai are la inimă pe Ludovic Orban şi că nu-l primeşte pe lista sa pentru Congres. Acelaşi mesaj şi pentru Călin Popescu-Tăriceanu
- Favoriţii preşedintelui PNL pentru a ocupa funcţia de prim-vicepreşedinte sunt Varujan Vosganian şi Romeo Stavarache.
- L-am întrebat dacă a colaborat cu Securitatea, răspunsul îl puteţi citi mai jos
- Antonescu spune că PNL nu va milita pentru Parlament unicameral în ciuda referendumului de anul trecut
- Ziarişti puţini la conferinţă, maxim 7-8. Nu am remarcat pe nimeni din presa scrisă. Doar televiziuni şi agenţii. Atmosfera relaxată, subiectele nefiind de mare încărcătură.
- Gluma zilei „Antonescu: Poate mă duc la Romexpo să candidez şi acolo”

Ce a fost la PSD

- Atmosferă de şedinţă mare. Gândul a venit cu trei oameni – Florin Negruţiu, Marian Sultănoiu, Raluca Dumitriu, Mediafax a venit cu cavaleria – Liviu Dădăcuş, Florin Ciolac, Agerpres cu Cătălina Matei şi Claudia Toma, de la Newsin l-am văzut pe Andi Manciu. Foarte multe televiziuni şi fotoreporteri.
- Florin Ciornei de la Evenimentul Zilei era fericit că reuşise de la prima oră să anunţe bomba care a detonat seara: Victor Ponta va candida pentru şefia PSD
- Prima ştire a zilei: Radu Mazăre intră în cursa pentru preşedinţia partidului. Anunţul a fost făcut de Nicuşor Constantinescu, deoarece Mazăre este în Brazilia. Samba PSD.
- Marian Oprişan lipseşte de la şedinţă. Semn rău pentru tabăra Mitrea.
- Constantin Niţă şi Marian Vanghelie vorbesc relaxat cu presa. Sunt siguri de victoria lui Mircea Geoană. Lista a fost făcută. (Vanghelie, Niţă, Nica, Sârbu, Toma, Prioteasa, Nichita, Andronescu, Nassar, Marcu, Duşa, Chelaru, Duicu, Vasile)
- Mesajul lui Vanghelie către Ponta“La Romexpo eu am să stau la prezidiu, am să mă uit aşa, am să mai uit la tine şi am să-ţi dau...liniştit”
- Din sală ies primele informaţii că Năstase nu mai vrea să candideze. Cei din interior sunt derutaţi, nu au înţeles pentru ce: pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Naţional sau al partidului. Ziariştii nu îl mai cred, după ce la o reuniune precedentă a spus că a făcut o glumă.
- În faţa microfoanelor, Năstase se retrage din cursă. Se teme că jocurile au fost făcute pentru Geoană
- Ponta pleacă şi se întâlneşte cu Năstase în biroul acestuia. Apar primele indicii că Victor Ponta va prelua ştafeta.
- Cu patru ore înainte de anunţul oficial, era sigur: Ponta va fi contracandidatul lui Geoană.
- În rest victorii pe linie pentru Geoană: Congresul se va desfăşura la Romexpo, se va vota lista (preşedintele partidului, vicepreşedinţi, secretar general)
- Mitrea iese supărat din sală şi spune supărat că „acum la cald se gândeşte să boicoteze Congresul”
- Iliescu se declară îngrijorat de pericolul sciziunii, Dâncu de la Cluj vrea un nou partid de stânga
- Diaconescu spune că nu va renunţa la candidatură. Mai vedem. Şi asta a fost doar ziua de luni. Urmează seara, plus alte patru zile. Sâmbătă este Congresul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu