marți, 9 februarie 2010

Vin greii: Fenechiu si Prigoana

Pe Relu Fenechiu (PNL) şi Silviu Prigoană (PDL) i-am găsit ieri la Parlament şi au promis că se vor alătura proiectului „471 de zâmbete”. Social-democratul Georgian Pop se va implica şi el. Pe e-mail, senatorul PDL de Iaşi, Mihaela Popa, a transmis că ne va sprijini. Independentul Liviu Câmpanu (Botoşani) m-a întrebat dacă suportul oferit anterior unor persoane pentru angajare se contabilizează. A zâmbit şi l-am cooptat.
Alţii mi-au spus că aşteaptă să vadă cererile voastre. Lista celor doresc să ajute rămâne deschisă.
Mişu Voicu te-ai decis?

2 comentarii:

  1. Hai ca pare ca se urnesc alesii neamului. La nivel de vorbe, deocamdata. Sa-i vedem ca trec si la fapte insa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea e super ok, dar sa speram ca nu vor ramane doar vorbe(tipic pentru romanica) si ca vor reusi sa ajute niste persoane, macar jumatate din cele selectate.din punctul meu de vedere fiecare parlamentar ar putea o persoana pe an, pentru obtinerea unui job.asa cred ca nu s-ar mai vota pentru unicameralul, dar macar ar demonstra cumva ca merita votul si scaunul cald din parlament!
    (oana-bv)
    eu cum ma pot abona, ca sa nu apar cu anonim mereu?

    RăspundețiȘtergere