miercuri, 28 iulie 2010

Cum ar arăta blogul lui Hrebe?

M-am trezit ieri căutând pe Internet blogurile politicienilor. De plictiseală, din curiozitate, habar n-am. Am văzut că mulţi au uitat să scrie de ani buni, alţii se afirmă din ce în ce mai mult. Şi mi-am adus aminte de Viorel Hrebenciuc. Am dat căutare şi nimic. Nici o pagină personală, nici măcar una în construcţie. De ce? Omul care spune că bătălia politică va fi câştigată pe Internet nu face nici un pas în zona asta. Măcar aşa să-l vadă lumea, pentru că influenţa lui se resimte în multe alte bloguri.

Şi m-am gândit, cum ar arăta blogul lui Viorel Hrebenciuc?

1. Nu va fi violet. Elena Udrea a acaparat deja culoarea. Sigur va găsi o culoare care să îl reprezinte şi să-l inspire.

2. La intrare un leu sau un şarpe va cere parola de acces

3. Toate postările vor fi publicate după miezul nopţii

4. În nopţile cu lună plină va scrie poveşti

5. Se va încărca energetic de la toţi cititorii. De aia va aduna mulţi

6. Îi va scrie lui Mircea Geoană ce a greşit cu adevărat

7. Ne va spune ce are de gând să facă în 2012. Se retrage, nu se retrage, se retrage ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu