duminică, 16 mai 2010

Cum plagiază cei de la Libertatea

Dragi colegi de la Libertatea,

Mă bucur că îmi citiţi articolele şi chiar vă inspiră. Nu a fost în intenţia mea să scriu materiale pentru tabloide, dar se pare că v-am făcut pentru o zi viaţa mai uşoară. Nu a fost nevoie să vă băteţi căpşoarele, să culegeţi informaţii sau să daţi măcar un telefon.Pur şi simplu aţi copiat.

Dovada: articol apărut în ziarul „Puterea” în 14 mai

http://www.puterea.ro/news1897/Cum-traiesc-criza-pensionarii-Iliescu-si-Constantinescu.htm

Libertatea din 15 mai ne informează că:

http://www.libertatea.ro/stire/iliescu-ars-cu-2-225-de-lei-la-buzunar-288033.html

Nu îl cunosc pe Dan Grossu, după cum probabil nici el nu mă cunoaşte. Ce părere aveţi, miroase a plagiat?

P.S. Poza cu preşedintele Emil Constantinescu a fost făcută cu ocazia lansării ziarului Puterea.

Un comentariu:

  1. Tocmai ce citisem saptamana trecuta articolul din Puterea, cand aud citat in acest weekend, la tv, articolul din Libertatea. Eu chiar cred ca e un furt, nici macar nu au avut bunul simt sa schimbe ordinea ideilor in articol, sa nu mai vb despre citarea sursei. Lipsa bunului simt e la ordinea zilei pe toate palierele vietii romanesti.

    RăspundețiȘtergere