luni, 11 iulie 2011

De unde se iau stirile "pesurse". Cum se copiaza fara nici o retinere texte, poze


Avem un site/blog intitulat "pesurse" care se inspiră constant din textele mele. L-am rugat pe Iosif Buble să nu o mai facă, iar dacă o face să pună măcar link spre sursa de unde au copiat (el sau colegii lui).

Ce văd azi. Două ştiri: una cu megasondajul USL copiată cuvânt cu cuvânt din Gândul (semnată de mine şi pusă pe acest blog), iar cea de-a doua cu Patriciu şi umbrela de la micro. Pe lângă faptul că ştirea cu micro.ro am postat-o vineri 8 iulie, după cum se poate observa, "pesurse" a copiat şi poza făcută de mine fără să se deranjeze să citeze sursa. 

Colegii îmi tot spun că furtul este normal în presă  Eu însă nu vreau să fiu de acord cu această normalitate bolnavă. Deci, terminaţi cu copiatul ştirilor altora !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu