luni, 4 iulie 2011

Marian Vanghelie face reclamă şcolii: „Eu sunt unu la un milion. Am avut noroc. M-a ajutat Dumnezeu în viaţă”



„În acest moment, şcoala este mai importantă decât şcoala vieţii. Nu mai merg lucrurile, eu poate am avut noroc, dar în viaţă nu merge cu norocul, ci cu şcoala”

„Eu am reuşit să le cuprind în viaţă pe toate din mers, dar nu toată lumea poate. Pe mine în viaţă m-a ajutat Dumnezeu

Mie nu mi-a fost greu la BAC. Am avut avantajul că la o anumită vârstă începi să ai anumite noţiuni şi o anumită experienţă şi depăşeşti mai uşor momentele astea”

„Ce nu faci la timpul potrivit faci de trei ori mai greu mai târziu”

„Ce sfaturi să-i dau băiatului meu pentru Bacalaureat? Eu nu pot fi luat ca exemplu. Copiii trebuie să înveţe nu se poate dacă nu înveţi să iei BAC-ul”

„Nu ştiu dacă regret că nu am dat BAC-ul la timp. Sunt mulţumit de ce am realizat până acum la vârsta mea. Unele nu am reuşit să le fac la timpul potrivit că nu am putut, dar am reuşit să le cuprind în timp”.

Deci, vă este clar? Mergeţi şi puneţi mâna pe carte, dacă nu aţi făcut-o până acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu