luni, 15 februarie 2010

Crin Antonescu: NU am colaborat cu Securitatea!

"Niciodată nu am colaborat cu fosta Securitate. Aşa cum am spus de 20 de ani, nu numai că nu am avut absolut nici o formă de colaborare vreodată cu fosta Securitate, lucru de altfel certificat ca şi în cazul celorlalţi colegi de instituţiile abilitate, dar am fost şi rămân unul din oamenii care cu consecvenţă şi cu radicalism a vorbit împotriva practicilor fostei Securităţi, împotriva a ceea ce consider că s-a păstrat după 1990 şi în multe privinţe până azi, uneori probabil şi din oameni şi din practicile acestei instituţii. De asemenea, după cum vă aduceţi aminte, şi în cazul Mona Muscă şi în alte dezbateri care au avut loc în partid am fost vehement pentru scoaterea oamenilor care au avut această colaborare cu fosta Securitate din rândul Partidului Naţional Liberal. Nu am avut nici o legătură, sub nici o formă cu Securitatea, de când m-am născut şi până în ziua de azi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu