marți, 16 februarie 2010

EXCLUSIV / N.C. Munteanu: “În materie de şorici Emanuel Valeriu era/este imbatabil”

Dupa ce în urma cu câteva zile am publicat, în premiera, stirea ca dosarul lui Emanuel Valeriu a fost trimis în instanta, i-am cerut lui N.C Munteanu, unul dintre cei turnati de fostul membru al CNA, sa-mi trimita o reactie pe marginea acestui subiect. Aseara am primit rândurile de mai jos. Va las sa cititi întreaga poveste spusa chiar de N.C. Munteanu, cel care l-a demascat pe Emanuel Valeriu.

„Daca unul ca el mai mai poate impresiona pe cineva în România, pe lânga ego-ul supradilatat si lichelismul celui care saruta mîna pe care n-a poate musca, linge unde a scuipat si scuipa unde a lins, ce m-a impresionat la Emanuel Valeriu a fost lipsa de caracter si dedublarea de personalitate securisto-comunista. Altfel mi-ar placea sa-i vad fata în timpul procesului. Însa ma tem ca nu va veni. Are 84 de ani, îi duce greu, pare si senil, daca nu cumva face pe senilul. În afara de rusinea de a fi deconspirat ca informator la securitatii, care nu-l va împovara prea tare, nimic n-o sa i se întîmple. Cum nimic nu li s-a întîmplat lui Constantin Balaceanu-Stolnici sau lui Dan Voiculescu, ca sa dau doua exemple mai cunoscute"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu