miercuri, 24 februarie 2010

Diaconescu a dat prima declaraţie la ...B1TV

"Nu am fost şantajat, nu am fost sunat de Traian Băsescu sau de cineva din PDL, nu vreau să fiu ministru de Externe sau ambasador, nu sunt terminat politic"
Invitat la Sinteza Zilei (Antena 3) de la 21.30 şi Ora de Foc la 22.30 (Realitatea TV), fostul vicepreşedinte PSD a spus, prin telefon, tot ce era de spus de la 21.25 la postul favorit al preşedintelui B1TV. Oare „nu” înseamnă iar „da”? Dacă a plecat din PSD, dar terminat politic nu este, atunci viitorul politic ce culoare are?
Update 1: "Dacă mă va suna Traian Băsescu să intru în Guvern, mă voi gândi, este meseria mea”
Update 2: Cristian Diaconescu a fost la un pas să plângă la finalul emisiunii Sinteza Zilei de la Antena 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu