miercuri, 30 martie 2011

Ana Birchall: Mircea Geoana trebuie sa imi ceara scuze. M-a mintit


Ieri am publicat un interviu cu Ana Birchall in care a spus că anumite persoane în PSD ar trebui să-i ceară scuze dupa scandalul sexual in care a fost implicată. Chiar a spus ceva despre jigodiile pe care le-a intalnit.
"În această perioadă au fost persoane care s-au solidarizat cu mine, am descoperit adevărate caractere şi multe jigodii. Pe ultimele le-am eliminat din jurul meu. Sunt anumite persoane în PSD care îmi datorează scuze. Nu poţi să laşi ca numele şi munca unui om să fie terfelite în halul în care au fost terfelite"

În această seară, la emisiunea realizată de Robert Turcescu şi Ion Cristoiu la B1TV, Ana Birchall l-a indicat pe Mircea Geoană printre persoanele care ar trebui să-şi ceară scuze. "M-a minţit că mă va apăra şi apoi a anunţat că mi-am retras candidatura pentru parlamentare".

Deci, Mircea Geoană este un mincinos care trebuie să îşi ceară scuze. Îl face asta şi jigodie?

jigodie, jigodii s. f. (peior.) om lipsit de caracter.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu