joi, 17 februarie 2011

Iliescu: „Băsescu se comportă ca un autist”


În lupta sa pentru menţinerea actualei majorităţi şi controlul asupra PDL, preşedintele Băsescu a făcut câteva mişcări greşite, care au atras atenţia Opoziţiei.


1. A vorbit despre un nou premier, deşi cel actual nu şi-a depus demisia
2. A acceptat ca în prezenţa sa, liderii PDL să voteze pentru propunerea de premier tehnocrat


Ion Iliescu (PSD), Crin Antonescu (PNL), Daniel Constantin (PC), adică USL, spun că acestea sunt încălcări flagrante ale Constituţiei. Cu toate acestea, recunosc că, dacă nu au majoritate în Parlament, nu au ce să facă. Iliescu a declarat că Traian Băsescu are comportament de „autist”.


După cum a fost construită legea noastră fundamentală, lucrurile stau cam aşa. Eu ca preşedinte pot încălca de câte ori am chef Constituţia, totul este să am majoritate parlamentară. Dacă mi-am asigurat spatele, nimeni nu-mi poate face nimic. Deci, cam acesta ar fi interesul major al preşedintelui: cum să-şi păstreze majoritatea în Parlament şi să-i ţină pe cei din UDMR aproape de el. Pentru acest lucru s-a zbătut zilele acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu