vineri, 13 mai 2011

Miracol. Ţara a ieşit din recesiune cu o zi înainte de Congresul PDL



Deschid somnoros televizorul. Mă interesează cum va fi vremea astăzi. Nu apuc să schimb două canale, că văd scris cu galben o ştire de maximă importanţă: „România a ieşit din recesiune”. A fost al doilea trimestru de creştere economică  0,6%. Asta după discutabilul 0,1%. Mă duc repede la calendar să notez data – 13 mai 2011. Doar este un eveniment extraordinar, nu?

Buimac mă tot gândesc cum o fi totuşi vremea. Politicienii nu îmi dau pace şi îşi dau cu părerea. Unii cică este bine, alţii că este rău. Stau şi mă gândesc că totuşi este de bine. Mâine este Congresul PDL, astăzi am ieşit din recesiune. Oare dacă ar pune câte un Congres la fiecare două luni până în toamnă suntem pe creştere economică, iar criza a fost doar un vis urât?

Mi-e teamă însă că totul este programat. Am ieşit din recesiune înainte de Congres, vom ieşi din criza economică înainte de alegerile locale şi vom avea creştere economică înainte de alegerile parlamentare. Cum este domnule şi economia asta: organizare. Nimic, nu este la voia întâmplării. Am scris economie? Scuze. Mă refeream la propagandă. V-am spus că sunt buimac, iar faptul că nu ştiu cum va fi vremea mă nelinişteşte. În rest, totul este bine. Vă mulţumesc domnule Emil Boc!!! Şi dumneavoastră doamnă Elena Udrea!!! Vă mulţumesc şi dumneavoastră domnule preşedinte Traian Băsescu!!!

PS. Textul a fost scris azi dimineata, asta ca sa nu credeti ca sunt buimac la ora asta, blogspot nu a functionat pana la ora asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu