joi, 23 decembrie 2010

Cadoul lui Sergiu/ Un sfat: ce ar fi dacă am fi lucizi...


Dacă am fi un pic mai lucizi, ne-am gândi că...

...o decoraţiune, un beculeţ colorat sau un brad împodobit nu sunt altceva decât o decoraţiune, un beculeţ colorat sau un brad împodobit
...o petrecere corporatistă formală e mai degrabă o corvoadă decât o plăcere
...Sărbătorile nu sunt decât o metodă de a impulsiona afacerile comercianţilor, cărora le merge mai bine decât oricând în decembrie (buni comercianţi se dovedesc a fi chinezii care ne vând o groază de prostioare pe post de podoabe, dar nu cumpără niciodată dragoni de hârtie din Europa)
...nici cerşetorii şi colindătorii de ocazie din mijloacele de transport în comun nu ies în pagubă, profitând de „spiritul” de milostenie care, cică, ne cuprinde (în fapt, pe cei mai mulţi, PERSONAJELE ÎN CAUZĂ ne agasează)...
tăiatul porcului nu este nici pe departe un motiv de mândrie (vedeam acum câteva zile un spectacol de coridă, la fel de barbar ca şi „tradiţia” noastră cu porcul, care numai creştină nu e)
...în loc să ne bucurăm ca nişte copii la vederea mesei îmbelşugate, ar trebui să luăm în considerare şi sfaturile medicilor

Iar în final, ne-am scutura şi am exclama: „De unde dracu’ Moş Crăciun? Chiar că ne-am tâmpit!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu