miercuri, 15 decembrie 2010

Nicu Alifantis, "profund dezgustat de politică"



"Eu sunt profund dezamăgit din punct de vedere politic. Am avut o perioadă în care urmăream totul la televizor… după care mi-a trecut, când am constatat că nu am de ce să mai pierd vremea cu aceşti oameni care se numesc politicieni. Pentru mine, partea politică, de câţiva ani buni încoace, s-a transformat într-o chestie strict personală, pe care o consum eu cu mine, eventual cu nevastă-mea şi poate - dar nu întotdeauna, pentru că nu mai merită - în faţa buletinului de vot. Cât despre faptul că Maria (n.r. - ziaristă la departamentul politic) a ales asta, mă bucur pentru ea şi dacă va dovedi că va avea ceva de spus pe domeniul ăsta, o să fiu şi mândru de ea, dar pe mine politica nu mă mai interesează, sunt profund dezgustat"

Citeşte în Puterea
tot interviul în care Nicu Alifantis vorbeşte despre muzică, scenă şi alte lucruri interesante.

Un comentariu:

  1. L-am cunoscut pe Nicu Alifantis acum cativa ani, facea parte din forul de conducerii al unei organizatii pentru care lucram si eu. Era genul de om foarte implicat in rezolvarea diferitelor probleme care apareau, prin urmare sigur, la inceput nu ii era deloc indiferenta politica. "Noroc" ca au politicienii grija sa ne piara cheful de implicare si atunci apare lehamitea. Cat despre Maria, bafta multa!

    RăspundețiȘtergere