joi, 16 decembrie 2010

Tu ai iPad, ca orice român?


Mitocănie, prostie sau comunicare defectuoasă? Cum altfel să caracterizezi declaraţia premierului Emil Boc, care spune senin că şi-a cumpărat „ca orice român” un iPad. Pe lângă faptul că prea puţini români îşi mai pot permite un produs care costă peste 3000 de lei, nu cred că Boc s-a dus până la vreun magazin din Piaţa Victoriei pentru a-l achiziţiona. Deci şi aici a dat-o în bară, deoarece cetăţeanul de rând nu are şoferi şi consilieri care să îi facă treaba.


Dar să vedem de ce are nevoie premierul Boc de acest gadget. Ne spune că ar fi interesat să stea pe mess cu Elena Udrea. "Să pot avea o comunicare online cu miniştrii, având în vedere că viteza de internet este foarte bună”, a declarat primul-ministru. Bine, bine, dar de ce credeţi că i-a mai plăcut iPad-ul. “În primul rând că dimensiunea este mult mai mică”, a fost un alt argument forte al lui Boc. Aaaa, acum am înţeles. Păi spune aşa omule, că nu puteai răspunde când îţi dădea buzz Elena Udrea. Stai fără grijă, comenzile de la Băsescu ajung oricum la tine!

Un comentariu:

  1. bai, acum am realizat ca eu nu am Pad ca toti romanii...ce ma fac? ma da boc afara din tara?
    dar daca imi iau, crezi ca mi-l tai cu 25% ca eu sunt bugetar?...asa ca sa fie dimensiunea mult mai mica...exact ca a lui

    RăspundețiȘtergere