duminică, 19 decembrie 2010

Trei poveşti/ 1. Selgros enervează clienţii Orange

Selgros Berceni a fost primul hypermarket apărut în sudul Capitalei. Au răsărit apoi Metro, Real, Carrefour, Obi, Hornbach, Dededam şi Praktiker. Îmi plăcea Selgros, deoarece ei s-au gândit primii să vină lângă mine. Le eram cumva recunoscător pentru asta, deşi soţia mea a preferat mereu Carrefour. Am trecut peste faptul că m-au obligat să cumpăr produsele cu baxul sau că nu mi-au acceptat, la început, plata cu cardul. Veneam cu lista la mine, ştiam că trebuie să cumpăr mai mult, era cumva o convenţie. Ei mă scăpau de aglomeraţie, eu le făceam vânzare.

De curând, cineva din conducerea Selgros s-a gândit că trebuie să reamenajeze tot hypermaketul. Dintr-o dată, nimic nu mai era la locul lui. Dar asta nu a fost nici pe departe cea mai mare problemă. Semnalul telefonului meu (abonament Orange) a dispărut şi el odată cu vechiul magazin, căruia îi eram fidel. Pe lângă faptul că nu mă lasă să cumpăr la bucată şi nu îmi acceptă bonurile de masă, acum Selgros Berceni nu mă lăsa să vorbesc nici la telefon. „Asta e revoltător”, m-am gândit eu, de parcă cuiva îi păsa de mica mea dramă. M-am uitat spre angajaţii nepăsători care ridicau din umeri. „Nu e semnal, încercaţi să vă plimbaţi, poate merge”, auzeam de la cei pe care îi întrebam. Am vrut să fac reclamaţie, pentru că „aşa ceva nu este posibil”. Singurele zone cu semnal, erau în dreptul caselor de marcat şi în cea de electronice. În rest, telefonul nu îmi era deloc util. M-am dus în zona relaţii cu clienţii. „Problema este veche domnule, le-am sesizat-o celor din conducere, dar nu s-a făcut nimic”, mi-au comunicat sec fetele din birou. Revolta mea s-a lovit de nepăsarea lor. Dar ei nu înţelegeau că eu trebuia să cumpăr cimbru, piper, boia iute… iar toate detaliile îmi trebuiau date prin telefon? Ce marcă este mai bună sau ce trebuie să aleg între 350 g şi 500g? Întrebările se derulau foarte repede, iar răspunsurile nu erau la mine.

M-am uitat peste umăr şi am plecat. Am ieşit din magazin şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să-mi sun soţia, cu care încercasem să iau legătura de cel puţin 20 de ori. NU puteam să îmi stăpânesc supărarea, parcă cineva se jucase cu mine. I-am spus că nu mai calc în Selgros până nu fac reţeaua Orange să funcţioneze. Îi spuneam supărat toate aceste lucruri, de parcă nu eu eram cel care preferase să meargă în acel magazin. Am deschis maşina şi am plecat în Carrefour. Era la doar 30 de secunde distanţă.

Selgros Berceni sucks! Asta dacă mă aude cineva, că telefoanele pe Orange nu funcţionează!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu