luni, 10 ianuarie 2011

Daciana Sarbu mai vrea un copil cu Victor Ponta



Daciana Sârbu, soţia lui Victor Ponta, dă semne că este gravidă. Dacă nu ştiaţi, uitarea reprezintă un semn de graviditate. Întrebată cum a fost vacanţa exotică în Dubai, Daciana a părut că nu se simte prea bine.

Reporter: Au apărut informaţii conform cărora v-aţi fi petrecut concediul în Dubai.
Daciana Sârbu: Eh asta... am şi uitat ce am făcut în vacanţă. O parte din ea am stat în pat, că nici acuma nu mi-a trecut gripa. Chiar nu vreau să vorbesc ce am făcut. Am stat cu familia şi a fost foarte bine. Nu pot să confirm informaţia că am fost în Dubai, dar nici să o dezmint.

În schimb, ştie cum şi-a făcut două case într-un an fără ştirea soţului, ditamai preşedintele la PSD. „Este o prostie asta, dar eu nu sunt purtătorul de cuvânt al doamnei Sârbu”, a spus nervos Ponta în conferinţa de presă.

Reporter: Potrivit declaraţiei dumneavoastră de avere deţineţi în prezent două case la Cornu.
Daciana Sârbu: „Da, nu aveam cum să trec altfel în declaraţie, pentru că sunt făcute foarte prost rubricile. Este o anexă a casei deja existente, dar nu puteam să trec anexă din moment ce are o altă autorizaţie de construcţie”.
Reporter: De aceea vă întrebam, pentru că astăzi domnul Victor Ponta a dezminţit ştirea.
Daciana Sârbu: „Ştiu, a zis că este o prostie în sensul că este o prostie cum sunt întocmite, pentru că nu am cum să explic acolo faptul că pe lângă casa respectivă am mai construit... Dar ai nevoie de o altă autorizaţie, trebuie să înscrii clădirea la impozite şi după aceea, trecând o anexă, cei de la ANI mi-ar fi spus de ce nu am trecut exact. Atunci am preferat să trec aşa. Dacă vă uitaţi, nu există un teren aferent, este acelaşi teren ca şi la prima casă, care e din 2001. Am construit lângă, din lemn. Deci nu am luat altă casă pe altă stradă”.

Deci, avem o anexă de 200 mp la Cornu. Cam cât trei apartamente la care visează românul de rând.

Daciana dezvăluie şi că îşi mai doreşte un copil cu Victor Ponta, cei doi având deja o fetiţă – Irina. Ponta mai are din prima căsătorie un băiat, pe Andrei. Dacă se va naşte şi al treilea moştenitor al lui Victor, Daciana se gândeşte să se retragă din politică.

Reporter: Vă gândiţi să vă retrageţi din Parlamentul European după acest mandat?
Daciana Sârbu: „Prioritatea mea este copilul şi dacă voi mai face unul, cu siguranţă vor fi copiii. Abia apoi o să văd. Mereu am spus că pentru mine pe primul loc este familia, apoi cariera.

Un interviu de Maria Alifantis

Un comentariu:

  1. deci daciana, am o dilema. esti maritata cu ponta sau nu? nici nu confirmi nici nu infirmi? a dracului dilema.
    un caras de provincie.

    RăspundețiȘtergere