miercuri, 19 ianuarie 2011

Mogulul Voiculescu îţi aduce un cadou surpriză de ziua ta. Tu ce îţi doreşti?




Mogulul Voiculescu s-a pus pe făcut cadouri. Dacă un prieten binevoitor îl trage de mânecă, trimite echipa şi îţi face o surpriză, ca de la senator–mogul la cetăţean elector. Stau şi mă gândesc aşa: dacă tot i-a plătit pe unii să semneze cu numele meu într-un ziar, a pus fetele de la biroul senatorial să îmi aducă mâncare deşi nu i-o ceream şi mereu a rezervat cel puţin 4-5 băieţi de la Fundaţie să se ocupe de conversaţia cu mine, o să primesc un cadou special?




Offff, dar am uitat să-i dau CV-ul pe care mi-l ceruse pentru a-l însoţi la întâlnirile cu poporul. Este clar că eu am ratat şansa asta dar, dacă staţi prin Berceni, poate încercaţi voi.




Baftă, să vă pupe mogulul pe frunte!!!

3 comentarii: