vineri, 22 aprilie 2011

Cum se fac ştiri la comandă la Antenă şi Realitatea


Se apropie Paştele, iar televiziunile, aşa cum ne-au obişnuit au transmisiuni în direct din hipermaketuri. Anul acesta ne relatează cum au sărăcit românii, cum nu îşi mai permit să cumpere ca anul trecut. Ei chiar transmit de la faţa locului?

Aţi fost în ultimele zile la cumpărături? Şi dacă da, aţi stat mai puţin de 20 min la coadă?Aţi văzut pe cineva cu coşul gol? Nu înţeleg de ce ţin să arate cât de rău o duc românii chiar de Paşte sau de Crăciun, când ştim cu toţi că în acele zile cresc considerabil încasările hipermaketurilor.

Ei pentru cine transmit, de fapt?

Un comentariu:

  1. Buna! Am fost aseara la Kaufland in Floreasca. Parcarea plina. La casa am asteptat sub un minut sa imi vina randul. De data asta erau toate casele deschise, nu ca de obicei... Nu m-am uitat in carucioarele altora, banuiesc ca erau destul de pline, dar ce am cumparat eu a costat anul asta 8 milioane. Pe aproximativ aceleasi cumparaturi am dat in 2008, 2009 4 milioane. Ce am observat: erau oua. Foarte multe. De obicei, de Paste, rafturile cu oua sunt mai goale. Nu m-as uita neaparat cat sunt de pline hipermarketurile acum, sigur au crescut vanzarile, ci cat sunt de goale in restul saptamanilor, cum trebuie sa fii din ce in ce mai atent ca marfa sa nu fie expirata, cum dispar definitiv de pe rafturi produsele mai scumpe si mai de calitate pentru ca nu se mai cumpara... :)

    RăspundețiȘtergere