duminică, 17 aprilie 2011

Traian Băsescu a stabilit până şi numărul de delegaţi la Congresul PDL. Vă miră dacă a desemnat şi câştigătorul?


Este oficial. Traian Băsescu îl vrea pe Emil Boc în fruntea PDL şi nu-l mai suportă pe Vasile Blaga. Până aici nu este nici o surpriză. A spus-o până şi EBA, care nu vorbea de capul ei. Formula a fost simplă. Spune-mi cu cine ai făcut Revelionul ca să îţi spun ce funcţie vei avea. Iar Emil Boc a petrecut cu Traian Băsescu şi Elena Udrea. Singura mutare interesantă ar fi numirea doamnei Udrea în funcţia de premier. Aceasta ar fi înfrângerea finală pentru Vasile Blaga.


Atacurile de azi la adresa lui Vasile Blaga:

“Am văzut afirmaţii de genul . Este un atac provenit din televiziunile lui Vântu și Voiculescu şi păcat că a fost însuşit de un om care se pretinde important în PDL sau care vrea să fie și mai important.”

“Am văzut speculaţiile legate de faptul că președintele a dat semnale că nu-l mai susţine pe Boc, îl susţine pe Blaga. Este greşit”

“Nu mi-am schimbat opţiunea şi nu am motive să îmi schimb partenerul din 2004, partenerul meu de la câștigarea alegerilor prezidenţiale a fost Emil Boc”

“PDL nu poate fi condus pe căprărie, are nevoie de un preşedinte, nu de un caporal”

OK. Este clar acum pentru toată lumea pe cine susţine Traian Băsescu, care bineînţeles că nu se implică în lupta internă pentru şefia PDL? Ascultaţi însă aici, cum nu se implică.

“Eu am discutat cu Blaga și cu Emil Boc posibilitatea - dacă mai au statutar această posibilitate, pentru că deja CNC a stabilit norma de reprezentare - dar am discutat-o ca o posibilitate să aibă o Convenție cu o reprezentativitate mai mare, nu de 1400, ci 4800 oameni. Nu ştiu dacă vor da curs acestei sugestii, din motive statutare în primul rând.”

Mai trebuie tradus? Băsescu i-a chemat la el pe Blaga şi Boc şi le-a spus câţi delegaţi să vină la Congresul PDL. Adică de câţi oameni va fi ales viitorul preşedinte al pedeliştilor. Bine că nu le-a dat şi lista celor 4.800 de delegaţi care vin la Congres şi cu cine au votat aceştia. Trebuie să menţină şi puţin suspans, nu? Că totul în rest a fost stabilit, preşedintele rămânând însă în afara luptei din interiorul partidului. 


P.S: (doar pentru curiosi) “Sunt şi am fost întotdeauna susţinătorul lui Vasile Blaga” – Traian Băsescu mai 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu